مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهندسی مکانیک / ساخت و تولید

تبلیغات

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهندسی مکانیک / ساخت و تولید

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی مکانیک ساخت و تولید

 

 

مشاوره انجام پایان نامه ساخت و تولید در این پست مورد بررسی قرار می گیرد.رشته ساخت و تولید، از رشته های بسیار مهم در صنعتهای مختلف مانند خودروسازی و مباحث نظامی و … می باشد. دانشجویان ساخت و تولید علاوه به تسلط بر مسائل مکانیکی، به خصوص مسائل مکانیک جامدات، باید اشراف کامل به فرآیند های ساخت و تولید از قبیل ماشینکاری، ریخته گری، آهنگری و … و همچنین مواد و عملیات حرارتی آن ها، به خصوص انواع فولادها، آشنایی داشته باشند. در این رشته باید خلاقیت طراحی، توانایی ساخت و انتخاب بهینه ترین روش ساخت را داشته باشند. یکی از نکات جالب در مورد ساخت و تولید، ارتباط نزدیک این رشته با مهندسی مواد و متالوژی، می باشد.

محورهای اصلی انجام پایان نامه ساخت و تولید

این رشته در مقطع کارشناسی ارشد به سه زیر شاخه اصلی سیستم های تولید صنعتی، شکل دهی و در برخی موارد، مکاترونیک، تقسیم می شود. سیستم های تولید صنعتی مباحث مطرح در مورد انواع روش های ساخت و تولید و بهینه سازی آن ها به لحاظ هزینه و زمان می باشد. شکل دهی یک گرایش مشترک بین مهندسی مواد و مکانیک می باشد. محورهای اصلی این گرایش بررسی روش های شکل دهی فلزات و آنالیز آن ها با روش های مختلف، می باشد. گرایش مکاترونیک نیز یک گرایش مشترک بین مکانیک و برق می باشد که مهم ترین مبحث مورد بررسی در آن، رباتیک می باشد.

 

انجام پایان نامه ساخت و تولید / شکل دهی فلزات در مقطع ارشد و دکتری

عناوین پروژه‌ها: تجزیه و تحلیل کشش عمیق، فرآیند هیدروفرمینگ، شکل دهی تدریجی، اکستروژن، نورد، خم کاری، برگشت فنری در شکل دهی، شکل پذیری، منحنی های FLD، شکست و خرابی در شکل دهی.

 

انجام پایان نامه ساخت و تولید / تست‌های غیر مخرب

عناوین پروژه‌ها: آکوستیک امیشن، التراسونیک، تحلیل خرابی در کامپوزیت ها، بررسی تنش پسماند در سازه ها، بررسی تنش پسماند در جوشکاری، سوراخ کاری کامپوزیت، بررسی انواع مدهای شکست، روش‌های آکوستوالاستیک.

 

انجام پایان نامه ساخت و تولید / جوشکاری

تحلیل المان محدود فرآیندهای مختلف جوشکاری مانند اصطکاکی اغتشاشی، جوشکاری لیزری، زیرپودری، TIG و MAG، مكانيك شكست، تحلیل خزش و خستگي، جوشکاری انفجاری، جوشکاری نفوذی، جوشکاری پلیمر، جوشکاری مقاومتی، شبیه‌سازی در فرایندهای جوشکاری

 

انجام پایان نامه ساخت و تولید / ماشینکاری

تحلیل المان محدود انواع فرآیندهای ماشینکاری مانند سنگ زنی، فرزکاری، تراشکاری و روش های نوین ماشینکاری، بررسی مکانیزم براده برداری در مواد ترد و سخت، بررسی انتقال حرارت در براده برداری.

 

انجام پایان نامه ساخت و تولید / متالورژی

بررسی ریزساختار در انواع زمینه های فولادی، آلومینیومی و مس، بررسی و تحلیل فولادهای دوفازی، تست سختی و متالوگرافی، نانومواد، مواد هوشمند.





برچسب ها : ,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.